فيلمهاي هاليوود در سال 2007 02

۱۳۸۵ دی ۲۰, چهارشنبه ۲۲:۴۱ By Hamedan , In


اغلب کمپانی های بزرگ هالیوود در نظر دارند تا سینماهای سراسر جهان را با فیلم هایی که دنباله فیلم های موفق قبلی محسوب می شود، بمباران کنند.

از راکی بالبوا که در ژانویه بر روی پرده خواهد رفت و مرد عنکبوتی 3 تا بازسازی جدیدی از فیلم کلاسیک هالووین که در اکتبر اکران خواهد شد.


 

تابستان امسال مرد عنکبوتی با قسمت سومش بازخواهد گشت

هیچ ماهی در سال جاری بدون فیلمی که دنباله فيلم موفق ديگری نيست، سپری نخواهد شد.

همچنین فیلم هایی چون نانسی درو که اقتباسی از کتاب مشهور آن است و تغییر دهندگان نیز به اکران در خواهند آمد که حس نوستالژی تماشاگران را برخواهد انگیخت.


بازگشت
سیلوستر استالونه امسال با ششمین فیلم راکی بازمی گردد و به این ترتیب می تواند به وضعیت متزلزل حرفه ای خودش سرو سامانی ببخشد.

وی پس از شانزده سال بار دیگر در نقش راکی بالبوا بوکسور فیلادلفیایی ظاهر خواهد شد که پس از بازنشستگی بار دیگر به میدان مسابقه بازمی گردد تا برای قهرمانی سنگین وزن جهان پیکار کند.
قاتل زنجیره ای هانیبال لکتر که به چهره ای شاخص در سینما بدل شده است، بهار آینده با گونه ای که ما تاکنون شاهدش نبوده ایم ظاهر خواهد شد.


 

بازگشت راکی بالبوا پس از شانزده سال به میدان

داستان اين فيلم از کتاب اخیر توماس هریس با عنوان "ظهور هانیبال" اقتباس شده که سالهايی از زندگی هانیبال لکتر را در بر می گيرد که هنوز قتلهای زنجیره ای اش را آغاز نکرده است.
ماجراهای تازه راون اتکینسون، مستربین و لاک پشت های نینجا در مارس آینده بر روی پرده سینماها خواهد رفت.

به این ترتیب به نظر می رسد که تابستان آینده فصل داغی برای رقابت بین فیلم های جدید باشد.
رابرت میچل از نشریه اسکرین اینترنشنال می گوید:
"این پر رقابت ترین تابستان در سینما است. پنج فیلمی که در این فصل اکران می شوند هر یک به تنهایی می توانند فیلم سال باشند."
قسمت سوم مرد عنکبوتی، قسمت سوم کارتون شرک، قسمت ديگری از دزدان دریایی کارائیب و پنجمین قسمت هری پاتر همگی در این فصل اکران خواهند شد.
پنجمین فیلم تابستانی امسال، فیلمی است که همه منتظر آن بوده اند، سیمپسون ها است که بر اساس کارتون محبوبی به همین نام ساخته شده است.


جاه طلبی

آقای میچل میگوید:
"فیلمی مانند هری پاتر در 90 کشور جهان به نمایش در آمده است و هر کسی که به ماجراهای هری پاتر علاقمند باشد حداقل یک بار به دیدن آن خواهد رفت."
دنباله فیلم های جان سخت و چهار خارق العاده و همچنين ادامه فيلمی بر اساس شخصيت جيسون بورن، جاسوس آمريکايی با بازی مت ديمون نیز در این سال به نمایش در خواهند آمد.


 

300 بر اساس یک نوول گرافیکی از فرانک میلر خالق شهر گناه، ساخته شده است

امسال عنوانهای چند فيلم هم به يکديگر شباهت دارند مانند شب خوب ( با بازی مورگان فريمن)، آلمانی خوب (با بازی جورج کلونی) و چوپان خوب ( با بازی و به گارگردانی رابرت دونيرو).
آپوکالیپتو ساخته مل گیبسون یک دارم حماسی به زبان مایایی نیز در ژانویه در بریتانیا به نمایش در آمده که فروش نسبتا بالايی داشته است.
بر اساس کتاب مصور 300 که در باره نبرد تروموپیلای نیز فیلمی با جلوه های ویژه کامپیوتری ساخته شده است که در ماه مارس به نمایش در خواهد آمد.
با اين حساب در سال 2007 فيلم دوستانی که نمی خواهند دچار فيلمهای دنباله دار شوند، بايد دقت بيشتر به خرج بدهند.

0 نظرات: