فيلم هاي خفن در صداوسيما!

۱۳۸۵ دی ۱۹, سه‌شنبه ۲۳:۱۴ By Hamedan , In

خوشبختانه به لطف اعیاد قربان و غدیر شاهد پخش نسخه های جدیدی از مشهورترین فیلمهای دنیا از شبکه های چندگانه! صداو سیما بودیم.

اوج شاهکار نسخه یکساعته فیلم بن هور بود که احتمالا" الان مسئولین تولید این فیلم هم در کف هستند که چرا خودشان دست به اینکار نزدند و بیخودی چند ساعت فیلم ساخته اند؟
این خلاصه سازی البته مسبوق به سابقه میباشد بطوریکه زمان کل سه قسمت فیلم ارباب حلقه ها که در تی وی ایران! پخش شد به اندازه زمان یک قسمت در نسخه اوریجینال بود;)

یکی دیگر از شاهکار هم حذف بعضی هنرپیشگان از متن فیلم میباشد , برای مثال درفیلمی که امشب با عنوان "میمون زبل" از شبکه 3 پخش شد مادر پسره و دوست دخترش! به راحتی از فیلم حذف شدند و اصلا" هم غیبتشان ملموس نبود!
احتمالا" کارگردان این فیلم هم الان در این فکره که چرا بیخودی به این دو هنرپیشه مونث پول بیخود داده درصورتیکه اصلا" لزومی به حضورشان در فیلم نبوده و مسئولین شبکه 3 به راحتی این موضوع را اثبات کردند :71:

به هرحال این اقدامات بسیار خوب شبکه های مختلف جام جم در راه تلخیص و بهبود! فیلمهای خارجی بسیار خوب است و باعث میشود که تماشاگر هم زودتر از نتیجه فیلم آگاه شود.
تنها عیب قضیه اینست که حتی بعد از پایان فیلم تماشاگر متوجه نمیشود موضوع فیلم چه بوده که این هم اصلا" اهمیتی ندارد چرا که نگاه کردن فیلم فقط برای صرف وقت صورت میگیرد و به هیچ وجه لازم نیست فیلم موضوع داشته باشد :6:

0 نظرات: