اولين دوره مسابقات ايروبيک حرفه اي در تهران

۱۳۸۵ دی ۱۹, سه‌شنبه ۲۳:۳۱ By Hamedan , In



باز دوندگی و دوندگی ... تا اینکه بلاخره یکشب به برنامه شبهای پرتقالی شبکه 5 با مساعدت مجری برنامه آقای شهریاری ،راه پیدا کردیم و بار دیگر با زبان بیزبانی این ورزش رو به آقایون معرفی کردیم .......البته این رو هم بگم که توی هیچکدام از برنامه هایی که گفتم ، برادرانمون !!! به ما اجازه استفاده از لباس و موسیقی مخصوص و همچنین رقص پا رو ندادند!!!! :mad:



اینجا بود که موج تلفنهای حمایت آمیز به طرف سازمان راه افتاد و این روش مؤثر واقع شد و
بعد از این مرحله ، زیر نظر " فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک " کمیته ای با نام " کمیته ایروبیک حرفه ای " تشکیل شد و .......
بلاخره مجوز انجام مسابقات انتخابی داخلی شهرها صادر شد و ما اعضای تیم تهران رهسپار کرج و شیراز و مشهد و شمال شدیم و به تشویق اونها پرداختیم تا با دیدن همدیگر به کار امیدوارتر شویم.



با تشکیل تیمهای هر شهر ، نوبت به صدور مجوز برای مسابقات سراسری کشور یا همون B.O.T.Y داخلی ایران رسید تا بعد از کارشکنیهای فراوان ، برای این مسابقات با نام " اولین دوره مسابقات ایروبیک حرفه ای کشوری" بلیط فروشی شود. :-)



شرکت RedBull تولید کننده نوشیدنیهای انرژی زا ،متولی برگزاری این مسابقات در همه کشورهای دنیا میباشد که در ایران هم اینکار رو با محدودیتهای فراوانی که برایش گذاشتند انجام خواهد داد.

البته ما هر چی منتظر شدیم صدا و سیما انگار نه انگار !!!!! اطلاع رسانی 0.
بنابراین خودمون دست بکار شدیم و هر جایی که بتونیم از مردم دعوت میکنیم تا با حضور و تشویق گرمشون بهانه رو از دست دشمنان این ورزش بگیرند.
این مسابقات روز جمعه این هفته از ساعت 15:30 الی 20 در سالن فدراسیون هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران در خیابان سئول شمالی برگزار میشود.دلیل همزمانی تاریخ برای برگزاری مسابقات با امتحانات دانشجویان و دانش آموزان هم کاملا مشخص و با نیت پلیدی برای کمرنگ کردن حضور شماست. :mad:

محتوای برنامه ، نمایشهای گروهی تیمها با همراهی Disk Jokey یا همون DJ و در انتها فینال رو 2 تیم برتر بصورت Battle یا همون " کل " بصورت Face2Face برگزار میکنند.

0 نظرات: