new soft ware

۱۳۸۵ دی ۸, جمعه ۱۱:۴۱ By Hamedan , In ,

 
:: Roxio Easy Media Creator 9 Suite مجموعه نرم افزاري بسيار قدرتمند و همه کار در زمينه ي مالتي مديا ! ::

علاقمندان قدیمی کامپیوتر با نرم افزار فوق العاده Easy CD Creator آن زمان آشنایی کامل دارند و این نرم افزار در کنار نرم افزار Nero Burning Rom برترین نرم افزارهای رایت سی دی و انتشار دیتا بوده اند. کمپانی Roxio دارنده ی لیسانس این نرم افزار قدرتمند باه تدریج محصول قدرتمند خود را تغییر نام داده و با نام جدید Roxio Media Creator و با قابلیت های بسیار متعدد و قدرتمند و در بسته ای کامل عرضه کرد. نسخه های این نرم افزار فوق العاده حرفه ای در زمینه ی مدیریت اطلاعات و نشر هرچه بهتر آنها در هر زمینه ای سال به سال قدرتمند تر و از قابلیت های بالاتری برخوردار شده تا در نسخه ی 9 این بسته ی دیجیتالی بسیار مفید به اوج قابلیت های خود برسد.

Roxio Easy Media Creator 9 Suite نام آخرین نسخه از این نرم افزار قدیمیست که به گونه ای فوق حرفه ای و کامل در این ویرایش عرضه شده است و تمامی نیازهای کاربران را در رابطه با دنیای دیجیتال و بر قرار ارتباط رسانه ای با این دنیا رفع می نماید.

قابلیت های مختلف در بخش مدیریت و انتشار موسیقی، تصاویر دیجیتالی، ویدیو ، گرفتن نسخه ی پشتیبان و بک آپ و تبدیل به فرمتهای همراه و ارسال به پخش کننده های همراه از ویژگی های برتر این نرم افزار همه کاره و بسیار قدرتمند و حرفه ایست.

نیم نگاهی به قابلیت های متععد بخش موسیقی نرم افزار

- خلق میکس ها و ویرایش های عالی برای هر حالتی از آهنگ و موسیقی، افزودن افکت و ..

- ثبت و ذخیره هر نوع صدا و صوت با ویژگی های متعدد و منحصر به فرد.

- خلق لوح های موزیک بسیار با کیفیت بر روی دی وی دی ! 50 ساعت موسیقی در قالب یک لوح . به گونه ای زیبا و منو بندی و طبقه بندی شده.

- طبقه بندی دقیق و نام گذاری خودکار آرشیو فایلها

و ....

نیم نگاهی به قابلیت های متععد بخش تصاویر دیجیتالی نرم افزار

- خلق کارت پستال ها و تقویم های زیبا و با مزه برای دوستان و آشنایان توسط بخش های منحصر به فرد نرم افزار.

- ویرایش قدرتمند تصاویر با امکانات متعدد توسط بخش تعیین شده در نرم افزار

- مدیریت و دسته بندی سریع فایلها و تصاویر.

- خلق اسلاید های تصویری زیبا و حرفه ای بر روی دی وی دی با افکت های زیبا و متعدد( 999 تصویر به صورت اسلاید حرفه ای).

- به اشتراک آسان تصاویر بر روی رایانه، موبایل و سایر وسایل

و ....

نیم نگاهی به قابلیت های متععد بخش ویدیوهای دیجیتال نرم افزار

- ذخیره و رکورد ویدیو های آنالوگ، دیجیتال و HD با آخرین فن آوری های روز.

- در اختیار داشتن آخرین و بهترین افکت های سینمایی هالی وود با فن آوری CineMagic.

- بهره گیری از بالاترین توانای های کیفیتی و نمایش زیبا از سینمای خانگی خود !

- قابلیت های قدرتمند در ویرایش ویدیو با آخرین فن آوری های روز.

- استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه زیبا

و ....

 
 
 
____________________________________________________________________
 
:: نسخه ي جديد بهينه ساز و عيب ياب قدرتمند TuneUp با ويژگي هاي جديد عرضه شده. TuneUp Utilities 2007 ::

یکی از مفید ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز، بسته ی نرم افزار قدرتمند شرکت TuneUp Software است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از نرم افزار  پرکاربر و چندین و چندکاره TuneUp Utilities توانسته محبوبیت بسیاری در میان کاربران کسب نماید و از سوی منتقدان وبسایتهای بررسی نرم افزاری دنیا نمرات و جوایز بالا و متعددی را کسب کند. به تازگی شرکت TuneUp نسخه ی جدید و متفاوتی از این نرم افزار قدرتمند خود عرضه نموده است که در قیاس با نسخه ی پیشین از تغییرات قابل توجه، بهبود امکانات در بسیاری بخش ها و افزوده شدن بخشهای مفید و جدیدی برخوردار شده است . TuneUp Utilities 2007 سیستم شما در بسیاری بخش ها سریع تر، روان تر و قدرتمند تر و امن تر خواهد ساخت

ویژگی ها و قابلیت های جدید نرم افزار TuneUp Utilities 2007 :

- افزوده شدن بخش مفید TuneUp Disk Doctor که به بررسی خودکار نرم افزاری درایو های هارد دیسک شما می پردازد تا در صورت مواجه با کوچکترین ایراد به تعمیر و رفع آن بپردازد.

- افزوده شدن بخش مفید TuneUp Disk Space Explorer برای یافتن مسیر ها ومکان هایی که حافظه ی بی جا و قابل توجهی را صرف کرده اند.

- سازگاری کامل با نسل جدید نرم افزارهاتی مطرح دنیا مانند  Internet Explorer 7, Firefox 2, Windows Media Player 11 و Office 2007 برای بهینه سازی آنها

- سازگار با ویندوز ویسا سیستم عامل جدید و مطرح کمپانی مایکروسافت که به زودی همه گیر خواهد شد.

- افزایش بهتر سرعت اینترنت، سرعت رایانه و عیب یابی سریعتر و دقیق تر، رف بهتر مشکلات رجیستری ویندوز، تعویض زیباتر ظاهر سیستم، مدیریت بهتر های مختلف ویندوز و ...

 
____________________________________________________________________
 
:: نظارت کامل، محدود/مسدود سازی و ذخیره و ثبت تمامی گفتگو های اینترنتی با ChatBlocker ::

آیا فرزندان شما در منزل یا همکاران و کارکنانتان در اداره در طی زمان کاری زمان زیادی را به چت کردن و اتلاف وقت در این محیط های سرگرم کننده اینترنتی می پردازند؟ ایا مایل به کنترل مکالمات و یا محدود ساختن مکالمات آن گونه که مایلید هستید؟

ChatBlocker نرم افزار بسیار قدرتمند و جالبی از شرکت نرم افزاری ExploreAnywhere Software سازنده نرم افزار های کنترلی، امنیتی و جاسوسی می باشد که محصولات مختلف و قدرتمندی از این کمپانی آشنا شده ایم. ChatBlocker نرم افزاری مختص محدود سازی و نظارت بر روی تمامی چت ها و گفتگوهای اینتنرتی به طرق محرمانه است بدین ترتیب شما قادر به مسدود ساخت دسترسی به نرم افزارهای چت به طور کامل یا محدود( ساعات مشخصی در روز) و یا ثبت تمامی وقایع و کلمات تایپ شده و مکالمات رد و بدل شده در آن خواهید بود !

ویژگی های فیلترینگ و مسدود ساختن گفتگو های اینترنتی

قابلیت منحصر به فرد و هوشمند نرم افزار در یافتن و مسدود ساختن خودکار نرم افزار چت و گفتگوی اینترنتی. همچنین قابلیت فعلی نرم افزار در مسدوئد ساختن تمامی مسنجر ها و پیام رسان ها و ابزارهای گفتگوی اینترنتی رایج کنونیست که شامل موارد زیر می باشد .

 America Online
AOL Instant Messenger
AOL Instant Messenger Express

Excite Messenger

MSN Messenger
Web MSN Messenger
Odigo
E-Messenger.Net
Yahoo! Messenger
Windows Messenger
Dead AIM
Trillian
Extreme Messenger
ICQ / ICQLite
mIRC

قابلیت خوب دیگر این بخش در مسدود ساخت نرم افزارهای مختلف است که به آسانی می توانید اجرای نرم افزارها و بازی های مختلف را منوط به کسب اجازه از خود و زمانی که مایلید نمایید !

قابلیت های ثبت و ضبط مکالمات و گفتگو های اینترنتی

سازگاری کامل با پیام رسان های رایج برای ضبط تمامی مکالمات و صحبتهای نوشته شده و رد و بدل شده در نرم افزارهای رایج این فن

America Online
AOL Instant Messenger
MSN Messenger 7.0
MSN Messenger
Yahoo! Messenger
Trillian
ICQ

 
____________________________________________________________________
 
:: بخش بازی های فروشگاه آنلاین سایت با 7 بازی جدید، زیبا، پرهیجان و محبوب از بازی های جدید عرضه شده در ماه نوامبر و دسامبر 2006 به روز شد ! ::

بخش بازی های فروشگاه آنلاین سایت با 7 بازی جدید، زیبا، پرهیجان و محبوب از بازی های جدید عرضه شده در ماه نوامبر و دسامبر 2006 به روز شد ! در ادامه به معرفی اجمالی این 8 بازی می پردازیم ...

The Elder Scrolls IV: Oblivion Knights of the Nine - کتبیه های کهن 4 : نسیان + شوالیه های نه

نسخه ی جدیدی از بازی بسیار زیبا و قدرتمند و گرافیکی نقش آفرینی و اکشن کتبیه های کهن که در سال 2006عنوان یکی از برترین بازی سال و در میان نظرات تمامی منتقدان دنیا یکی از بالاترین نمرات تاریخ بازی های رایانه را از آن خود کرد !
The Elder Scrolls IV: Oblivion در مارس 2006با گرافیک خیره کننده، داستان جالب و صدای بسیار فراگیر توانست از هر جهت بالاترین نمرات یک بازی رایانه ای نقش آفرینی را از آن خود کند و تا مدت ها در لیست پرفروش ترین های امریکا قرار گیرد.به تازگی از سوی کمپانی سازنده یعنی Bethesda Softworks ویرایشی جدید یا به اصطلاح Expansion Pack ای از این بازی زیبا عرضه شده است که مراحل و امکانات جدیدی را به این بازی جذاب افزوده است. این نسخه از بازی نیز از گرافیک خوب و صدای فراگیری برخوردار است و توانست از بسیاری از منتقدان نقد بازی دنیا نمره عالی و فوق عالی را دریافت کند. پنج جایزه و عنوان برتری که این بازی زیبا پس از عرضه از آن خود کرده است شامل برترین بازی سال، اعتیاد آور ترین بازی، برترین بازی نقش آفرینی، بالاترین نمره حقیقی و بهترین اجرای نقش شخصیت اول بازی می باشد ! شاید تنها گزینه ای که مانع از پرطرفداری این بازی زیبا در ایران شده باشد نیاز آن به سیستمی قوی و نیازمندی به تسلط نسبی بر زبان انگلیسی باشد !
( یک دی وی دی شامل نسخه ی اصلی بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion همراه با Expansion Pack بازی Knights of the Nine برای آپگرید بازی )
The Secrets of Atlantis: The Sacred Legacy - ناگفته های آتلانتیس : میراث مقدس

پنجمین نسخه از سری بازی های اسرار آمیز ماجراجویی و فکری آتلانتیس که از محبوبیت خوبی در میان علاقمندان به بازی های ماجراجویی و فکری رایانه ای برخوردار است. نخستین نسخه این بازی ماجراجویی در سال 1997 و با نام Cryo Interactive's Atlantis: The Lost Tales ساخته شد. پس از آن در سال های 99 و 2001 و 2004 سه نسخه دیگر تحت عنواین Beyond Atlantis ،Atlantis III: The New World و Atlantis Evolution ساخته و عرضه شد. داستان بازی در سال 1930 رخ می دهد و شما در طی این بازی از شهر نیویورک در غرب به هند در شرق سفر می کنید و در طی این مسیر بسیاری از ناگفته های آتلانتیس را کشف خواهید کرد.
Arthur and the Minimoys - آرتور و کوتوله ها

بازی کارتونی انیمیشن پرهیجانی که بر اساس فیلم سینمایی انیمیشن زیبایی با همین نام که که به تازگی قرار است بر روی پرده سینماهای امریکا در ماه ژانویه 2007 عرضه شود ساخته شده است.این جز معدود دفعاتیست که فیلم انیمیشن و بازی به طور همزمان در حال عرضه هستند! تمامی شخصیت های محبوب فیلم اصلی در این بازی در پیشبرد اهداف و حل مشکلات و معماها نقش دارند. بازسازی خوب و جالب دنیای جذاب کوتوله ها از ویژگی های خوب بازی و این فیلم انیمیشن است ! این بازی در حدود یک ماه و اندی زودتر از زمان تعیین شده منتشر شده است که برای علاقمندان آن خبر خوشیست.
D.I.R.T : Origin of the Species - منشا انسان

بازی اکشن سوم شخص شلیک کننده که با اکشن شدید و حالت نقش آفرینی که در خود داراست بازی جالبی را خلق کرده است . داستان بازی در طی مهاجرت به صحرای نوادا جایی که سلاح جدید و خطرناکی تحت عنوان Project G.I.Ants در حال ساخت و آزمایش است شکل می گیرد .شما نقش دختر نوجوانی را دارید که می بایست دوستان خود را از خطری که در طی انجام اشتاباهات آن آزمایش خطرناک برایشان پیش آمده، نجات دهد.
Panzer Elite Action: Dunes of War - نبرد برگزیده تانک : ریگ های جنگ

نسخه ی جدید از این بازی محبوب مبارزاتی تانک .بازی اکشن که داستان مبارزات سه تانک در طی جنگ جهانی دوم است . تانک لشکر آلمان، تانک لشکر روسیه و تانک لشکر امریکا . دارای نقشه ها و Map های جدید برای بازی و قابلیت های خوب بای چندنفره از ویژگی های این بازیست. علاقمندان با بازی های تانکی مرتبط با جنگ جهانی از این بازی لذت خواهند برد.
Lawnmower Racing Mania 2007 - مسابقات اتومبیل رانی ماشین های Lawnmower

بازی جذاب اتومبیل رانی مسابقات اتومبیل های کوچک شبه چمن زنی Mower که بر اساس مسابقات رسمی این رشته در در امریکا ساخته شده است.همچنین شامل 18 مرحله جذاب و مسیر مختلف برای ادامه ی بازیست .
Harley-Davidson Motorcycles: Race to the Rally - مسابقات رالی هارلی دیویدسون
بازی موتور سیکلت رانی موتور مشهور هارلی دیویدسون که موتور سیکلت رانان در سواحل و مسیر های مختلف و متنوع امریکا به مسابقه با یکدیگر می پردازند. دارای 20 موتور سیکلت برتر و قدرتمند کمپانی هارلی دیویدسون که همگی قابل تغییر می باشند و رانندگان می توانند آنها را تجهیز نمایند و قدرتشان را چندبرابر کنند.

 
____________________________________________________________________
 
 
:: Microsoft Expression Web 2007 جايگزين جديد کمپاني مايکروسافت براي نرم افزار محبوب FronPage ::

یکی از برترین و پرطرفداران ترین محصولات نرم افزاری کمپانی مایکروسافت که سالها در قالب بسته اداری ( آفیس ) شرکت مایکروسافت در نسخه های مختلف عرضه شده بود نرم افزار Microsoft FrontPage مخصوص طراحی و ساخت صفحات وب بوده است که در چند نسخه ی آخر این محصول به صورت نرم افزار جداگانه همراه با بسته ی آفیس عرضه می شده است. ولی با عرضه ی نسخه ی نهایی آفیس 2007 با علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ی ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه ی جدیدی از آن عرضه نخواهد شد. مایکروسافت با امر سعی در معرفی محصول جدید خود برای طراحی قدرتمند و حرفه ای صفحات وب نموده است که با نام Microsoft Expression Web 2007 عرضه و منتشر شده که از این پس علاقمندان به طراحی صفحات وب می توانند از این نرم افزار جدید استفاده نمایند.

Microsoft Expression Web 2007 نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایتهای مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی تمامی امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با تمامی زبانهای XML, ASP.NET و XHTML. است.

طراحی های CSS بسیار زیبا، ارائه ی صفحات XML و ... بسیار قدرتمند و غنی، پشتیبانی خوب از فن آوری قدرتمند سرور ASP.Net،  مدیریت هرچه بهتر محیط نرم افزار و وظایف و ساخت صفحات کاملا استاندارد و بهینه سازی شده برای نمایش در صفحات مختلف مرورگرهای های گوناگون وب از ویژگی های خوب این نرم افزار است.

 
____________________________________________________________________
 
 
:: نسخه ی جدید دانلود منجر بسیار قدرتمند و محبوب FlashGet با امکانات و قابلیت های جدید عرضه شد ! FlashGet 1.8 Final ::

امروزه برای دریافت دیتا و فایلهای مختلف و فرمتهای گوناگون از وبسایتها و پایگاههای اینترنتی مختلف، اکثر سیستم ها بر روی خود نرم افزار مفید و جانبی تحت عنوان Download Manager را برای مدیریت دانلود های اینترنتی خود، افزایش سرعت دانلود، ادامه دانلود پس از قطع ارتباط و از دست ندادن فایلها و جلوگیری از آسیبشان هنگام دریافت و ... دارا هستند.

با گسترش روز افزون استفاده از این نوع نرم افزارهای جانبی بسیار مفید و تولیدات متنوع شرکتهای نرم افزاری گوناگون با نام های گوناگون در این زمینه نرم افزارها، روند به گونه ای پیش رفت که حتی بسیاری مرورگر های امروزی نیز بخشی تحت عنوان مدیریت دانلود یا همان دانلود منجر در خود دارا هستند.

یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود بسیار قدرتمند و در عین حال بسیار محبوب دنیا نرم افزار FlashGet است که در نسخه های ابتدایی خود به JetCar شهره بود. این نرم افزار بسیار قدرتمند مدیریت دانلود به سرعت بسیار بالا در دانلود، قدرت و کیفیت بالا در حفظ و سلامت فایلها، تنظیمات بسیار متنوع و مفید و همچنین سازگاری با تمامی پروتوکل ها و آدرس های اینترنتی شهره بوده است چرا که اکثر FTP ها و پروتوکل های دردسر ساز دانلود دنیا این نرم افزار را برای دانلود اطلاعات از سرورشان توصیه می کنند.

نسخه ی جدیدی از نرم افزار FlashGet به تازگی از سوی وب سایت سازنده ی نرم افزار عرضه شده است که علاوه بر قابلیت خوب سازگاری با ویندوز ویستا ویژگی های قدرتمند دیگری نیز داراست که اکنون قصد معرفی آنها را داریم .

ویژگی های برتر دانلود منجر قدرتمند FlashGet 1.8 در یک نگاه :

- سرعت بسیار بالا در دانلود

قابلیت خوب تقسیم فایل ها تا 10 قسمت مجزا برای دانلود همزمان و همچنین دانلود همزمان فایلها تا 8 فایل برای استفاده از نهایت پهنای باند و حداکثر سرعت موجود.

- ویژگی جدید و بسیار قدرتمند و مفید BT Downloader

این قابلیت جدید و منحصر به فرد FlashGet امکان دانلود فایلهای P2P تورنت با فرمت Torrent را که بر اساس فن آوری به اشتراک گذاری فایلها در اینترنت مطرح شده است را به شما می دهد.

- ویژگی جدید سازگاری با ویندوز ویستا

- قابلیت صحبت به 20 زبان زنده دنیا

- نظارت حافظه کلیپبورد برای ورود و دریافت لینکهای دانلود

- مدیریت قوی

طبقه بندی و مدیریت خوب فایلها هنگام و پس از ذخیره که مانع از سردرگمی و ایجاد دردسر برای کاربر می شود.

- جستجو برای بهترین لینک

جستجوی خودکار برای بهترین و پرسرعت ترین مسیر دانلود در سرور

- قابلیت های متنوع انجام وظایف خودکار

قابلیت اتصال خودکار، قطع ارتباط خودکار، خاموش کردن و دادن دیگر وظایف و دستورات این چنینی به صورت اتوماتیک.

- زمانبندی برای دانلود و انجام وظایف

به نرم افزار به گویید چه ساعتی و زمان از روز و هفته شروع به دانلود چه فایلهایی کند تا خود نرم افزار به طور خود و بدون دستور شما سر زمان معین شروع به انجام وظایف نماید !

- سازگاری نرم افزار با تمامی مرورگر های رایج

سازگاری با Internet Explorer, Netscape و Opera و دیگر مرورگرهای رایج

- قابلیت کنترل کامل سرعت دانلود

تعیین محدودیت برای سرعت دانلود تا بیش از مقدار تعیین شده پهنای باند را مصرف ننماید.

0 نظرات: