Soalati Darbare PC !!! ( Amoozeshi )

۱۳۸۵ آذر ۲۳, پنجشنبه ۷:۰۴ By Hamedan , In ,

شايد اين سئوال براي خيليها مطرح شده که چگونه ميشود موزيک هاي جديد و قديم را بر روی اينترنت پيدا کرد؟ جهت اين کار احتياج به برنامه ايي است که به طريق آن ميشود موزيک مورد نظر را در نت و هارد ديسک ديگر مشترکين جستجو کرد. در زير آدرس سايتي وجود دارد که شما ميتوانيد برنامه مورد نظر را از آنجا دريافت کنيد. بايستي اضافه کنم که برنامه هاي متفاوتي را ميشود بر روي نت جهت اين کار پيدا کرد ولي در آدرس زير شما مي توانيد بهترين را دريافت کنيد:

www.kazaa.com

 
 
از ويروسها چه خبري داريد. اگر پاسختان به اين سئوال منفي باشد خطر در کمين شماست. با آشنايي بيشتر با ويروسها خود را براي مقابله با آنها آماده کنيد.

بسياري از پيامهاي شوخي اينترنت که با نامه الکترونيکي منتشر ميشوند نسبت به ويروسهاي غير واقعي هشدار ميدهند و دائما پيامهاي شوخي جديدي نوشته ميشود. اين پيامها اغلب سه ويژگي دارند: # به سبک بخصوصي نوشته ميشوند، ادعا ميکنند که يک ويروس جديدهمه چيز را از بين خواهد برد # ادعا ميکنند که يک شرکت کامپيوتري، دولت يا يک گروه رسمي آن را اعلام کرده است # مصرانه از شما مي خواهند که اين هشدار را در اختيار ديگران قرار دهيد، شما هم به همين طريق آن را دريافت کرده ايد. با اين حال حقيقت دارد که فايلهاي ضميمه شده به يک پيام الکترونيکي ميتواند دستگاه شما را به خطر اندازد. مطمئنترين کاري که ميتوانيد انجام دهيد آن است که نامه الکترونيکي را پاک کنيد، سپس به فرستنده اطلاع دهيد و دليل اين کار خود را براي او توضيح دهيد. هميشه اين اصول منطقي را رعايت کنيد: اطلاعات و پيامها را از جاي مطمئني برداريد، به هر چيزي که بيش از حد خوب به نظر ميرسد با احتياط نزديک شويد، و مهمتر از همه اين که از فايلهاي ضروري خود کپي پشتيبان تهيه کنيد.

بيشتر افراد نميدانند چگونه برنامه ضد ويروس را براي اسکن کردن مناسب نصب و تنظيم کنند و خواهان راهنمايي در اين زمينه هستند. ولي تعداد بسته هاي نرم افزار ضدويروس در بازار آنقدر زياد است که يک نفر نميتواند درباره همه آنها اطلاعات کاملي داشته باشد. يادگيري چگونگي نصب، راه اندازي و اجراي برنامه هاي ضد ويروس بر عهده خود کاربر است.

 
 
خيلي ها با شمايل های کوچکي که در قسمت پاييني سمت راست صفحه کامپيوتر خود( منظورم کنار ساعت کامپيوتر است) مشکل دارند . به اين صورت که بعضي از برنامه ها در زمان نصب به طور اتوماتيک شمايل های خود را در آنجا منظورم کنار ساعت کامپيوتر، نيز نصب ميکنند و هر موقع که کامپيوتر خود را روشن ميکنيد اين برنامه ها نيز بطور اتوماتيک فعّال ميشوند و اين مسله به نوبه خود باعث ميشود که کامپيوتر شما کند شود. راحترين راه جهت کنترل اين مسله که کدام برنامه شمايلش در آنجا باشد يا نه، فقط لازم است به اين صورت عمل کنيد.

 به دگمه Start  کليک کنيد ¤
 سپس به Run کليک کنيد ¤
حال يک صفحه کوچکي براي شما ظاهر شده، در آنجا بنويسيد msconfig  
 
صفحه ديگری برای شما ظاهر ميشود که شما بايد گزينه Startup  را انتخاب کنيد
اگر خوب مشاهده کنيد کليه برنامه هايي که شمايلش در کنار ساعت کامپيوتر شما قرار دارد در آنجا نيز وجود دارند . خيلي راحت برنامه هايي را که نمي خواهيد داشته باشيد علامتگذاری و آنها را پاک کن

0 نظرات: