Soalati Darbare PC !!! ( Amoozeshi 4)

۱۳۸۵ آذر ۲۳, پنجشنبه ۶:۵۹ By Hamedan , In ,

چگونه ميشود رّد پای خود را از اينترنت پاک کرد؟

منظور از رّد پا اين هست که : سايتهايي که ما وارد آن شده ايم و دوست نداريم کسان ديگر که بعد از ما از همان کامپيوتر استفاده ميکنند بدانند ما در کدام سايت بوده ايم. برای جلوگيری از اين کار ميتوانيد بدين شکل عمل کنيد. به آيکون اکسپلورر در صفحه اصلي کامپيوترتان کليک راست کنيد و آخرين گزينه را انتخاب کنيد. صفحه ايي برايتان باز ميشود به دگمه های که در زير نامشان را مينويس کليک کنيد.

Remove Cookies
Remove files
clear history


با کليک کردن به دگمه هايي که در بالا اشاره کردم تمامي رّد پای خود را پاک خواهيد کرد. فراموش نکنيد که در اماکن عمومي به اين روش نميتوانيد عمل کنيد. چرا که عموما" تمام کامپيوترها به کامپيوتر مرکزی وصل هستند و از آنجا به راحتي ميشود کنترل کرد که کي به کجا وارد ميشود.


 

آيا ميشود ويندوز 98 را بر روی ويندوز اکس پ نصب کرد يا خير؟

جواب اين سئوال نخير هست. چرا که ويندوز 98 نسخه قديمي ويندوز هست و بدين علت نميشود بر روی اکس پ که جديدتر هست سوار کرد. ولي شما ميتوانيد ويندوز اکس پ را بر روی ويندوز 98 نصب کنيد.

تنها راهي که ميتوانيد ويندوز 98 را بر روی اکس پ سوار کنيد اين هست که اول ويندوز اکس پ را پاک کرده و سپس ويندوز 98 را نصب کنيد. يکي از بهترين راه حلها اين هست که کامپيوترتان را پارتيشن بندی کرده و هر کدام از اين سيستم ها را در پارتيشن خود نصب کنيد.


 

برای فارسي سازی ويندوز احتياج به سي دی کامل ويندوزی که در کامپيوترتان هست را داريد. فارسي سازی ويندوز اکس پ و ويندوز 2000 خيلي راحت هست ولي جهت فارسي سازی ويندوز 98 احتياج به فايل بخصوصي داريد که ميتوانيد از نت جستجو کرده و در کامپيوترتان نصب کنيد.

وارد کنترل پانل بشويد و به ايکون national alternative
 کليک کنيد در گزينه اولي در قسمت پاييني صفحه زبان عربي را علامت بگذاريد ، چرا که فارسي زيرمجموعه عربي هست و بعد از علامت گذاری به دگمه OK کليک کنيد. احتمالا" کامپيوتر درخواست سي دی ويندوز را خواهد کرد. سي دي را در سي دی رام گذاشته تا کامپيوتر بخش فارسي را در کامپيوترتان نصب کند.

در آخر در همان صفحه گزينه آخری را کليک کنيد و در آنجا انتخاب ميکنيد که به صورتي کامپيوتر را برای فارسي نوشتن فعال کنيد و به صورتي به لاتين نوشتن.


 

. در زير به چند آدرس اشاره ميکنم که بشود از آنجا آنتي ويروس دانلود کرد

www.grisoft.com

 

در اين پايگاه اينترنتي، آنتي ويروس را جستجو کنيد www.download.com
 



 چگونه ميشود نامه ايي را به صورت « پ د اف» نوشت.

جهت نوشتن نامه فارسي بصورت «پ د اف» احتياج به يک برنامه ايي داريد به
نام Acrobat Distiller تا بتوانيد نوشته های فارسي خودتان را که در مثلا" ورد 
نوشته ايد سپس با کليک کردن به دگمه چاپگر و انتخاب برنامه مذکور در قسمت چاب

0 نظرات: