Imate Jasjar:

۱۳۸۶ تیر ۴, دوشنبه ۲:۱۷ By Hamedan , In


اين گوشی ( کامپيو تر جيبی) توسط دو کارخانه Imate با نامJasjar و کارخانه HTC تحت عنوان HTC Universal وارد بازار شد که اين دو نسخه تفاوت زيادی با هم ندارند .

مزايا :

• مايکروسافت ويندوز 2005
• طراحی Laptop
• صفحه نمايش VGA با وضوح بالا
• صفحه کليد لمسی با 62 کليد
• راديو
• بلند گوی استريو
• دو دوربين
• پخش فيلم و موسيقی

معايب :

• وضوح پايين دوربين با توجه به قابليت های دستگاه
 • پردازشگر نسبتا کند

طراحی:

طراحی اين مدل بی شک توجه دوستداران کامپيو ترهای جيبی را بخود جلب می کند . ابعاد آن 127.7x٨١x٢٥ ميلی متر و وزن آن  285 گرم است . ظاهر گوشی براق بوده و رنگ آن خاکستری تيره است . اين مدل از دو قسمت تشکيل شده است که توسط يک لولا بهم وصل می شوند .
 

 صفحه کليد در قسمت پايين و صفحه نمايش در قسمت بالا قرار گرفته است که امکان چرخاندن آن وجود دارد. بعلت چرخش صفحه نمايش می توانيد به صورت کامپيوتر کيفی ( Laptop) يا کامپيوتر جيبی از آن استفاده کنيد که در مورد اخير قلم و صفحه نمايش لمسی به شما کمک می کند . در حالت بسته بودن دستگاه دو قسمت در هم قفل نمی شوند . اگر دستگاه بصورت کامپيوتر کيفی قرار گيرد نمی توان از قلم استفاده کرد .

با چرخاندن صفحه نمايش تا 180 درجه و بستن دستگاه ، صفحه بطور اتوماتيک از حالت افقی به حالت عمودی در می آيد . زمانی که دستگاه را می بنديد آرم آبی رنگ Imate و بلند گو در آن مشاهده می شود . دوربين و LED دو طرف پشت دستگاه قرار دارد .در زير دوربين يک پوشش مشکی با سطح زبر وجود دارد که در واقع باتری و سيم کارت را می پوشاند و در صورت قرار دادن دستگاه روی ميز مانع از سر خوردن آن می شود
 

 سه دکمه و کليد ولوم در کناره های دستگاه وجود دارند که امکان تنظيم دو دکمه توسط کاربر وجود دارد. اين دکمه ها طبق پيش فرض برای فعال دوربين ، ضبط صدا و روشن کردن نور زمينه بکار می رود . دو بلندگو نيز در قسمت بالا و پايين اين طرف وجود دارد . کليد روشن / خاموش و محل کارت حافظه در طرف چپ دستگاه قرار دارد . خروجی هدفون ، دکمه SOFT Reset و سوکت Mini USB در پشت دستگاه مشاهده می شود . دکمه سبز و قرمز که به ترتيب برای برقراری تماس و پايان به آن می باشد روی لولا وجود دارد . سوکت آنتن خارجی و محل قرارگيری قلم در سمت ديگر لولا در نظر گرفته شده است .
 

دو سطح پلاستيکی در پايين صفحه کليد قرار دارد که مانع برخورد صفحه کليد با صفحه نمايش می شود . دو LED در دو طرف لولا وجود دارد که در زمان اجرای فعاليت های بی سيم دستگاه LED چپ به رنگ سبز و آبی چشمک ميزند و در صورت شارژ شدن دستگاه يا داشتن قرار ملاقات و ياد آوری ، LED راست به رنگ سبز و نارنجی شروع به چشمک زدن ميکند . ميکروفن در کنار کليد سبز روی صفحه کليد قرار دارد. حسگر نيز در بالای کليد سبز وجود دارد که در صورت کافی نبودن نوراطراف بطور اتوماتيک نور زمينه صفحه کليد را فعال می کند .آيفون بالای صفحه نمايش و کليد حرکتی پنج جهتی و دوربين تماس های تصويری در پايين صفحه نمايش قرار دارد . باتری دستگاه از نوع Li-pol است و توان آن 1620mAh می باشد که در مکالمه مداوم حداکثر 8 ساعت و در حالت Stand by ٢٦ ساعت دوام می آورد.
 

 

  free web counter